BKK: már több mint egymillió digitális jegyet vásároltak a budapestiek

A Budapesti Közlekedési Központ tavaly tesztként bevezetett Budapest Pay&GO szolgáltatásával idén májusra már több mint egymillió jegyet adott el a társaság – tudatja a közlekedési cég oldala.

 

A rendszer – amelyet a Mastercard, a Monet+ és a K&H együttműködésével indított a BKK – lényege, hogy egy mozdulattal lehet vonaljegyet vásárolni és egyben érvényesíteni, mindehhez pedig csak egy bankkártya vagy egy okoseszköz szükséges. Az technológiának köszönhetően sem applikációban sem más online felületen nem kell regisztrálni, sőt papírjegyet sem kell magunknál tartani – írja a BKK. Az M1-es metró vonalán és a 100E repülőtéri expressz járatain már minden harmadik jegyvásárlás Pay&GO-n történik, a megoldás népszerűsége egyre nő.

Fotó: BKK