Pályázatot írtak ki a polgármesteri kabinet kommunikációs vezetői munkakörének betöltésére

Határozatlan időtartamú közszolgálati jogviszony 2025. január 1-től, hathónapos próbaidővel. A pályázat benyújtásának határideje 2024. december 11. – derül ki a kiírásból.

A munkakörbe tartozó feladatok:

  • az önkormányzat kommunikációs tervének elkészítése és végrehajtásának megszervezése
  • az önkormányzat online felületeinek, kiemelten közösségimédia-felületeinek szerkesztése
  • az önkormányzat online közösségi média felületeinek moderációja
  • a képviselő-testület határozatainak és az önkormányzat eredményeinek írásos és videós bemutatása
  • kommunikációs kampányok megtervezése és végrehajtásuk megszervezése
  • az önkormányzati vezetők sajtókommunikációjának támogatása

Illetmény:

Az illetmény vonatkozásában a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), a Budapest Főváros IX. kerület Ferencváros Önkormányzata Képviselő-testületének a közszolgálati tisztviselők juttatásainak és a közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló 24/2012. (VI. 12.) önkormányzati rendelete, valamint a Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Jegyzőjének a Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatáról szóló 2/2023. (III. 31.) intézkedése az irányadó. A Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi  Önkormányzatnál a 2024. évben a köztisztviselői illetményalap 79 350 Ft.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet
  • szakirányú felsőfokú végzettség
  • legalább hároméves munkatapasztalat kommunikációs területen
  • kiváló kommunikációs és íráskészség
  • önkormányzati működés alapvető ismerete
  • rugalmas munkavégzés
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • önkormányzati és/vagy politikai kommunikáció területén szerzett munkatapasztalat
  • videóvágási ismeretek

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet szerinti részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget tanúsító okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata (vagy annak megkéréséről szóló bizonylat),
  • legalább három írásbeli referencia (poszt, cikk, szóróanyag, stb.),
  • az előnyt jelentő tényező meglétét igazoló okirat másolata.

További részletek az önkormányzat weboldalán.