Mester utca (fotó: Stépán Virág)

Mire elég a közösségi költségvetés a Mester utcában?

Alig lehet észrevenni a fővárosi közösségi költségvetés keretében a Mester utca belső szakaszán elvégzett zöldítés hatását, pedig a projektnek voltak előremutató elemei is. Az egyik ok persze az, hogy ez a ferencvárosi utca már eleve sem aszfaltdzsungel volt, hanem fás, pezsgő, élhető, bár autókkal túlterhelt közterület.

Folytatódik a lakótelep-építés a lerombolt Közvágóhíd helyén

Árulják az első két ütem lakásait, a következő négy ütemhez pedig megkezdődött a környezetvédelmi engedély megszerzése. Összesen hét toronyházat húznak föl kormányzati támogatással a 4,6 hektáros területen az Orbán-kormánytól minden segítséget megkapó Adnan Polat török üzletember beruházásában.

Rakpart Szabadság híd (Stépán Virág)

Ferencvárosig évek múlva juthat el a rakpartfejlesztés

A pesti belvárosban elsősorban a sétálóké és a bringásoké lenne a Duna-part, de azért maradhatnak az autók is. A ferencvárosi szakaszon hasonlóan: folytatódna a sétány déli irányba a Salkaházi Sára rakparton át a Nehru part felé, a kikötői forgalmat is kiszolgáló, forgalomcsillapított út mellett pedig kerékpársávot és szállodahajóknak kikötőt alakítanának ki. Majd, a jövőben.